Wednesday, September 14, 2011

Topp 3 av skisse # 127

Jupp!
Ukens utvalgte er her igjen, og som vanlig kommer det mange flotte kreative innslag fra dere fantastiske scrappedamer!
Det er så moro å lese at dere koser dere med skissene vi legger ut, når dere skrive at "Åh, jeg måtte bare scrappe denne skissen!"

***

Min soleklare vinner denne uken er

Falt helt pladask for denne kreative løsningen av skissen. Så stilig med alle de rammene med mange artige detaljer. Her var det mye å utforske. Flott med stjernene på den hvite misten også. Denne kan jeg se på leeenge!


Mitt andre valg denne uken er Askeline med denne artige LO'en av sønnen som spiller gitar. Da passet jo platen i bakgrunnen perfekt sammen med stjernene!

Det tredje valget mitt falt på denne layouten av Catrine! En ren og flott side i C & S stil. Jeg beundrer de som klarer å lage flotte LO'er i denne stilen. Likte godt teksten laget med dymo, og selvfølgelig det lille ekstra med såpeboblepinnen.


Send oss adressen din Aud, så kommer det RAK i posten til deg :-)




4 comments:

Lisa Barrie said...

Love Audi's layout, so cool and crisp!

Blossom inch said...

all pages by the ladies are lovely and stunning beautiful! I wish I can play along but just don't know how.

Linda Brun said...

Gratulerer til vinnerne og spesielt til Aud.. You go girl!!

Aud R. said...

Tusen takk!