Tuesday, August 30, 2011

Vinner Skissedillaskisse #125

Her er ukas vinner! 

Hilde/Scobie har laget denne lekre saken, og jeg som bare elsker grønt smeltet fort for denne Loen! Nydelige farger, lekre detaljer, god balanse og flott bruk av skissa!

Gratulerer som ukesvinner, send meg adressen din så kommer det pakke i posten! 

 Ann Kristin er 2.dame ut i dag, denne Loen er bare helt utrolig leken og morsom. Det passer jo godt til bildene, som også er bare så morsomme! Morsom måte å bruke det runde arket på, og liker at det er tekst på kanten der!
  
Ulrika er den siste jeg tar med denne uken, liker så godt fargene, bildene er bare helt nydelig og den bare roper sommer!!



Gratulerer alle sammen!!

Her er pakken jeg sender Hilde!


2 comments:

Ann Kristin said...

Gratulerer til vinneren! Lekker LO, og tusen takk for at mitt bidrag ble plukket ut! Blir superhappy! :D

Hilde Aaslund aka Scoobie said...

Åhh tusen takk, nå ble jeg glad - og overrasket! Egentlig er dere som burde få æren for layouten siden skissen inspirerte meg til å plukke frem denne BG serien og bruke dem på en måte jeg ikke har klart før!

Gratulerer til Ulrika og Ann kristin også - fantastiske LO'er!