Tuesday, August 9, 2011

Topp 3 av skisse #122

Tusen takk alle sammen for de flotte bidragene som kom inn sist uke! 
Vi har nå sett gjennom alle, om og om igjen :)
Og det er nå klart for Topp3:

Vinneren denne uken har laget en herlig, sommerlig LO.
Hun har brukt noen nydelige farger som harmonerer så fint med bildet.
Likte veldig godt splattene og "raindropsene".
Bildet er fantastisk flott, og teksten helt super!
Gratulerer med seieren, JENNY  !!!

Den neste vi vil trekke frem er denne fantastisk flotte LOen av Asil.
Elsker fargene i denne. Får både sommer og høst fornemmelse her:)
Nydelig pyntet med blomster og rub-ons. Kjempefint med de
små detaljene oppe i hjørnet.

Sist, men ikke minst vil jeg gjerne få trekke frem denne nydelige LOen fra Tone-Lill.
Her er det brukt så mange flotte detaljer. Både skjell og små papirblomster,
for å få frem "en sommer ved sjøen - look" :)
Synes også det er veldig fint slik som bildet på en måte
går i ett med papir og pynt

Gratulerer alle sammen! Og Jenny, send oss adressen din, 
så får du en RAK i posten :)

2 comments:

Jenny Svensson said...

Men OJ, vad glad jag blir nu! Tack så jättemycket!

Kram, Jenny

Tone-Lill said...

Hei til dere i Skissedilla.

Jeg er i 7. himmel!!! Må bare få takke dere alle for å bli plukket ut son nr. 3 i #122. Jeg ble bare sååå overrasket da jeg "stakk" innom bloggen for å se på de 3 utvalgte for å få og finne inspirasjon. Jeg har gjennom min beste venninne Bente blitt utfordret til å prøve meg på scrapping og blogging, og må ringe henne for å få hjelp til å finne frem og send inn innlegg. Så en stor takk til henne! Jeg er nok det som kalles "computer illiterate"
Stor klem til dere alle :)

Tone-Lill X