Tuesday, March 16, 2010

Vi har dilla på 7 også denne uken vi!

Nok en uke med amnge fantastike bidrag fra både nye og gamle trofaste følgere!
Det er en fornøyelse og se på alt det flotte dere lager!
Her kommer noen av de som vi har lagt spesielt godt merke til denne uka.
HEGEAL
Jeg velger denne kjempesøt LO fra Lene med mange nydelige detaljer. Stilig med den rosa meshen under bildet!

NABON
Jeg har plukket ut denne LOen fra Taarnesvik. Liker fargene, kult bilde og stilig med de gule thickersene!

CARRIN
Velger meg denne av Maria Therese! Liker det enkle oppsettet og den minimale pyntinga. Bildet kommer så godt i fokus med så få men likevel herlige elementer.
BRIT
Denne uken har jeg valgt meg denne idylliske LOen fra Ulrika. Et nydelig bilde som virkelig kommer til sin rett her. Friske farger som matcher bildet helt perfekt, og flotte små detaljer.
Veldig fint med malingen under bildet.

BROGGIS
Jeg falt for denne nydelige LOen av Cathrine. et nydelig bilde, og vakre farger. Helt fortapt jeg!

MIA
Da velger jeg denne kule LO'en av Heidi. Digga bildet, og skyene passet midt i blinken. Tøft med stemplingen også :-)

LULA
Min favoritt denne uka er denne søte loen av Hanne. Jeg likte den kreative malingen og den knæsje fargen Nydelig oppsett. Jeg falt helt for de søte bildene som oser sommer. Flotte detaljer med blomstene på sidene.

TAKK FOR INSPIRASJONEN!

6 comments:

Anonymous said...

Åhh, så moro at du likte LOen min så godt, Broggis <3 Tusen takk:) Nydelige favoritter dere andre hadde og!

klem Cathrine

hanne said...

Tusen takk Lula! Det var kjekt!

Taarnesvik said...

Tusen takk for at jeg ble plukket ut!
Kjempeartig!

Vibeke said...

Så masse flott det var plukket ut her!! Gratulerer så mye alle sammen:)

Maria Therese said...

Tusen takk Carrin!!

UlrikaT said...

Så artigt att du valgte min LO Brit! Tusen takk! :)